Kurumsal Bakım Anlaşması, yapılan anlaşmaya göre,günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde,Bilgisayar Donanımı, Yazılım, Network Bilgisayar Çevre Birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, tüm
sisteme müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerin tamamını kapsar.

Kurumsal Bakım anlaşması süresince müşterilerimize yerinde limitsiz servis desteği, ayda bir kez periyodik koruyucu bakım, envanter takibi, arızalı cihazın müşteri yerinde onarılamadığı durumlarda yerine yedek cihaz bırakılması, Bilgisayar Donanımı,Yazılım,Network diğer çevre birimleri onarımı, ve Firewall Güvenlik çözümleri Ticari ve Sektörel Programların Kurulum, Eğitim ve Desteklerinin verilmesi, standart hizmetlerimizden olup gerektiği durumlarda eleman outsourcing, help desk ve benzeri hizmetler eklenebilir. Gerek olmayan hizmetler anlaşma kapsamından çıkarılabilir Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimiz en öncelikli müşterilerimizdir.

Telefon, Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir. Müşteri sorunları giderilir. Müşterilerimiz, donanımları bozulduğu için, iş kaybına uğramazlar, Verilerinin yedekleri her zaman alınır, Teknolojik gelişmelerden anında haberdar olurlar, ek hiçbir ücret ödemezler, diğer donanım ürünlerini aldıklarında çok özel ödeme koşulları ve iskontolar sağlanır.

Ücretli çalışan bir personelin aylık ücreti haricinde birçok giderinin olduğu göz önünde bulundurulmalıdır. Yol ücreti,sosyal güvencenin sağlanması, aylık ve mesai ücretleri,izin ve kıdem ücretleri gibi bir çok maliyet söz konusudur.Üstelik herhangi bir nedenle işten ayrılan Ya da çıkarılan personelin yerine tekrardan aynı uzmanlık düzeyinde bir personelin bulunması ciddi bir insan kaynakları çalışmasını gerektirecektir

OĞUZLAR BİLİŞİM HİZMETLERİ, bilişim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan teknik servis hizmetlerini müşteri istek ve memnuniyetini ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, verimli ve planlı bir biçimde sağlamaktadır. Müşterilerimiz, herhangi bir teknik sorun ile
karşılaştıklarında telefonla veya e-mail ile ulaştıkları takdirde uzman teknik servis personelimiz o anda veya sorunun karşılaşıldığı yere giderek hizmet ve desteklerini sunmaktadır.Bakım anlaşmalı müşterilerimizin, uzman teknik servis personelimiz tarafından haftalık periyodik olarak bakımları yapılmakta, sorunları giderilmektedir. Diğer günler de çıkabilecek arızalar ile ilgili ise müşterilerimiz telefonla
bırakmış olduğu arıza kaydının saatinden itibaren 24 saat içerisinde arıza olan yere ulaşılarak yerinde teknik destek verilmektedir.








Ana Sayfa